Držíme slevy na Vaše oblíbené produkty 😜

Reklamace a vrácení zboží

Vážení zákazníci, pokud se Váš nový doplněk stravy rozhodl hrát si na schovávanou nebo předvádí, co by rozhodně neměl, nemějte obavy! Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a i když to občas vypadá, že se proti Vám spikl celý vesmír, máme pro Vás snadné řešení. Postup pro vrácení zboží nebo reklamaci je u nás jednoduchý jako si nalít ranní kávu do svého hrnku. Provedeme Vás tím krok za krokem a za chvíli bude vše v pořádku 😊. 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ BEZ UDÁNÍ DŮVODU DO 14 DNŮ.

Ano, je to tak. Pokud Vaše volba nebyla správná, produkt nám můžete vrátit zpět bez udání důvodu do 14 dnů od obdržení zboží.

Zboží však musí být vráceno v původním obalu, ve kterém přišlo a musí být kompletní. Obal nesmí být otevřený ani žádným způsobem porušený.

  1. Zašlete nám zprávu na e-mail info@skinny.cz o vrácení zboží + připojte číslo objednávky
  2. Zboží nám zašlete do 14 dnů od jeho převzetí na naši adresu: SKINNY.cz s.r.o., Kounicova 2929/5, 702 00 Ostrava – Moravská Ostrava společně s dokumentem ,,Odstoupení od kupní smlouvy“, který najdete ZDE.
  3. Ve chvíli, kdy nám vrácený balíček dorazí, ho zkontrolujeme a pokud bude vše odpovídat požadavkům pro vrácení, pošleme Vám kupní cenu zboží zpět do 14 dnů od Odstoupení od kupní smlouvy.

 

 REKLAMACE ZBOŽÍ – NEKOMPLETNÍ NEBO ŠPATNÁ OBJEDNÁVKA

Sakra! Už se těšíte na náš produkt, a místo toho na Vás z krabičky vypadne něco, co jste si ani neobjednali, nebo je špatně něco jiného? No jo, občas se věci prostě zblázní, ale nezoufejte! Jsme tu, abychom to společně napravili. Následujte pár jednoduchých kroků a brzy bude vše tak, jak má být. 👇📦✨

Co dělat:

  1. Dejte nám hned vědět: Jakmile zjistíte, že je objednávka špatná nebo neúplná, napište nám na e-mail: info@skinny.cz. Popište, co je špatně a přidejte fotky kompletního balení tak, jak Vám přišlo. 📸
  2. Vrátíme úsměv: Rychle vyřešíme výměnu nebo doplnění. Buď Vám pošleme správný produkt nebo doplníme ten, který chybí. Žádné starosti, všechno zařídíme!
  3. Zajistíme vyzvednutí: V případě produktů, které jste si neobjednali, zajistíme jejich vyzvednutí dopravcem na adrese, kterou nám dáte. ✉️💨

Je to jednoduché – stačí nás kontaktovat e-mailem a zbytek už zařídíme. Děkujeme, že nám dáváte vědět a také za Vaši trpělivost v případě reklamace….i když jde opravdu o výjimečné situace 🙌

 

REKLAMACE ZBOŽÍ – POŠKOZENÍ PRODUKTU PŘI PŘEPRAVĚ

Ááá! Čekáte na balíček plní očekávání a místo toho Vám dopravce dává krabičku, která vypadá jako kdyby prošla zápasem s mistrem v sumo? Nebojte se, není to konec světa!

  1. Na místě zkontrolujte obsah balení a pokud bude zboží poškozeno, nepřebírejte ho od dopravce a reklamujte zásilku na místě.
  2. Pokud Vám již stihl odjet, obraťte se na něj telefonicky, popř. e-mailem na jejich centrálu. Kontakty najdete v e-mailech, kde Vás dopravce informoval o dodání zásilky.
  3. Nám napište na e-mail info@skinny.cz a pošlete nám fotku poškozené zásilky. 

 

Určitě jde reklamace zvládnout a vyřešit tak, abyste měli důvod se znovu smát!